سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چقدر با آداب اجتماعی آشنایی دارید؟

  چقدر با آداب اجتماعی آشنای دارید؟

 

برای نشان دادن شخصیتی با وقار و احترام برانگیز از خود و جلب توجه و احترام دیگران، باید حرکات و رفتارهای مناسبی داشته باشیم؛ رفتارهایی که اگرچه بیشتر آنها را در آمد و رفت های اجتماعی یاد گرفته ایم، ولی هنوز نکات ریز و ظریف زیادی وجود دارد که از آنها بی خبریم، نکاتی که از آنها به عنوان آداب معاشرت یاد می کنیم.

رعایت برخی آداب اجتماعی به شما کمک خواهد کرد تا شأن و منزلت اجتماعی تان ارتقاء یابد و از یک فرد عامی به یک انسان متشخص و باکمال تبدیل شوید. با رعایت این نکات ساده، دیگران شما را در زمره افراد با اصل و نسب و فرهیخته قرار خواهند داد؛ شخصی که دیگران آرزوی معاشرت و شراکت با وی را دارند.

این بایدها و نبایدهای معاشرتی در همه جوامع به صورت الگوهایی ثابت و مشترک وجود دارد که البته چگونگی آنها در هر فرهنگی تابع نظام ارزش ها و باورهای آن جامعه است.

از این رو، اگرچه همه جوامع برخی رفتارها را مودبانه و برخی دیگر را خارج از نزاکت می شمارند، اما این که چه چیزی مودبانه است یا نیست، فقط به وسیله فرهنگ هر جامعه تعریف می شود، به طوری که رفتار و رسوم پسندیده در یک دسته ممکن است در دسته دیگر اصلا پسندیده نباشد.

مثلا میان اسکیموها رسم بر این است که مهمان پس از غذا خوردن، لب های خود را طوری پاک کند که صدایی از آنها برخیزد و به این ترتیب نشان دهد غذا برایش گوارا بوده است، ولی ما این کار را ناپسند می دانیم. در آفریقا، وحشیان در ملاقات با یکدیگر برای شادباش می گویند «چگونه عرق می کنید؟» در حالی که چنین سوالی برای ما زشت و زننده است. دست دادن با دوستان هنگام ملاقات در بسیاری از کشورهای جهان معمول است، ولی چینیان به جای این کار دو دست خود را برهم می گذارند و تکان می دهند.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:تست,تست روانشناسی,روانشناسی,آزمون,آزمون روانشناسی,نکات روانشناسی,دانستنیهای روانشناسی,روانشناسی جدید,تست روانشناسی جدید,نکته های جالب روانشناسی,روانشناسی شخصیت,شخصیت شناسی,تست شخصیت,آزمون شخصیت,آشنایی با آداب اجتماعی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

  سوال هوش تصویری

 
به نظر شما چه چیزی در این عکس عجیب هست ؟
 
ساختمانی بسیار کج ؟

ادامه مطلب
نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:تست,تست روانشناسی,روانشناسی,آزمون,آزمون روانشناسی,نکات روانشناسی,دانستنیهای روانشناسی,روانشناسی جدید,تست روانشناسی جدید,نکته های جالب روانشناسی,روانشناسی شخصیت,شخصیت شناسی,تست هوش,هوش تصویری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چه کسی رئیس زندگی است؟

  چه کسی رئیس زندگی است؟

 

● نکاتی که باید پیش از ازدواج با تفاوت سنی معکوس بدانید

با توجه به شرایط فعلی جامعه و افزایش تعداد ازدواج هایی که زنان از مردان بزرگتر هستند، دیگر مشاوران مانند گذشته با این نوع ازدواج ها به شدت مخالفت نمی کنند بلکه تصمیم نهایی را بیشتر به خود فرد و شرایط فکری و روحی اش واگذار می کنند. یعنی اگر این اختلاف سنی معکوس، برای هر دو نفر و خانواده های آنها قابل هضم باشد، از ظاهر دو طرف قابل تشخیص نباشد و دختر و پسر در درک متقابل به مشکل برنخورند، در زندگی آینده هم مشکلی جدی به وجود نخواهد آمد. در چنین ازدواجی دو طرف باید سعی کنند که جایگاه های واقعی خود را علی رغم این تفاوت سنی پیدا کنند. یعنی زن در جایگاه زن خانواده باشد و نه مادر. و مرد در جایگاه مرد و تکیه گاه و شوهر باشد، نه پسر خانواده.

● به طور کلی این نوع ازدواج چند پاشنه آشیل دارد که باید به آنها توجه کنید:

▪ باید در نظر داشت که مطابق با عرف جامعه ایرانی بزرگتر بودن زن از مرد چندان پسندیده نیست و نگرانی از بزرگتر بودن سن دختر از پسر به دلیل مشکلات احتمالی است که در آینده به وجود می آید.

▪ وقتی زن از مرد بزرگتر باشد عمدتا قدرت مدیریت و کنترل بیشتری در زندگی دارد و از طرف دیگر این مرد است که دوست دارد مدیر زندگی زناشویی شود. این مساله هم در رابطه شما و همسرتان تاثیر می گذارد و هم در شیوه های فرزند پروری و گاه دیده می شود که پدر نقش سایه ای پیدا می کند.

▪ تناسب در شرایط دختر و پسر و کفویت کمک می کند در آینده بدون اینکه انرژی زیادی صرف شود هماهنگی در نگرش ها وجود داشته و تفاهم ایجاد شود

▪ مساله دیگری که جای بررسی دارد نظر خانواده های دو طرف در مورد این انتخاب است. آیا خانواده ها با این مساله مشکلی ندارند؟ مخالفتی نکرده اند؟ مخالفت والدین در امر ازدواج فرزندان عمدتا نتایج خوبی به همراه ندارد چرا که این مخالفت تا بعد از ازدواج هم ادامه یافته و حتی موجبات تنش و اختلاف دایمی را ایجاد می کند.

▪ رشد و بلوغ دو طرف شرط اصلی و اساسی در این نوع ازدواج است. شما هر قدر فارغ از کلیشه های رایج تصمیم گیری کنید، باید قبول کنید که به طور طبیعی بلوغ شخصیتی پسران دیرتر از دختران اتفاق می افتد. مگر پسری که در شرایط خاصی رشد کرده، متکی به خود و خود ساخته است، به خانواده سرسپردگی و وابستگی مالی و فکری ندارد، خوب فکر می کند و عاقلانه تصمیم می گیرد. چنین فردی حتی اگر از همسرش کوچکتر باشد، باز می تواند زندگی را کنترل کند و مرکز ثقل یک خانواده باشد.

▪ تناسب در شرایط دختر و پسر و کفویت کمک می کند در آینده بدون اینکه انرژی زیادی صرف شود هماهنگی در نگرش ها وجود داشته و تفاهم ایجاد شود.

▪ دخترها به دلیل شرایطی همچون زایمان زودتر شکسته می شوند، بنابراین اغلب توصیه می شود که دختر چند سالی کوچکتر باشد تا تناسب در شرایط ظاهری در طول زندگی مشترک حفظ شود. به هر حال خانمی که از همسر خود بزرگتر است باید دغدغه بیشتری برای حفظ شادابی، جذابیت و جوانی خود داشته باشد.

▪ به طور کلی اگر دختر و پسری معرفت لازم در این زمینه را داشته باشند که مانع از مشکلات بعدی در زندگی شود منعی برای این نوع ازدواج ها نیست اما فراموش نکنید که در این نوع انتخابها بسیار باید دقیق بود و نسنجیده نباید اقدام کرد.

یک نکته بسیار مهم، مقطع سنی است که ازدواج در آن صورت می گیرد. بدون شک ازدواج پسری ۲۲ ۲۱ساله با دختری ۲۵ ۲۴ ساله بسیار چالش برانگیز است چون در این شرایط دختر و پسر در مقاطع سنی متفاوتی هستند. پسر هنوز در حال و هوای نوجوانی است و دختر وارد پختگی بزرگسالی شده است.

اما اگر همین تفاوت سنی ۳ تا ۴ سال در سال های بعد اتفاق بیفتد، مثلا دختر ۲۹ ساله باشد و پسر ۲۶ ساله این تناسب و هماهنگی بهتر انجام می شود و اختلافات زن و شوهر در شروع زندگی کمتر خواهد بود.

توجه داشته باشید که تفاوت سنی شما ترجیحا بیشتر از ۵سال نباشد چون در این صورت شما در هر دهه از زندگی خود تقریبا یک نسل یا یک دوره با همسرتان تفاوت سنی خواهید داشت.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:تست,تست روانشناسی,روانشناسی,آزمون,آزمون روانشناسی,نکات روانشناسی,دانستنیهای روانشناسی,روانشناسی جدید,تست روانشناسی جدید,نکته های جالب روانشناسی,روانشناسی شخصیت,شخصیت شناسی,تست هوش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تست روانشناسی : آیا من خوشبختم ؟

 آیا تو خوشبختی ؟ (تست)

وقتی که می‌خوابم...

1) مجبورم صبح زود با صدای زنگ بیدار شوم. در واقع شب‌ها آن‌قدر خسته‌ام که فورا خواب‌ام می‌برد. صبح‌ها هم به زور از جا بلند می‌شوم.

2) صبح‌ها قبل از آنکه ساعت زنگ بزند بیدار می‌شوم. خواب خوب و آرامی دارم.
3) معمولا صبح چند بار ساعت زنگ می‌زند تا بخواهم از جا بلند شوم. روزهای تعطیل را هم تا لنگ ظهر می‌خوابم.

اگر بخواهم تعریفی از یک روز کاری‌ام داشته باشم، باید بگویم که ...
 1) یک روز پراسترس و پر از فشار کاری که مانع آرامش است.

2) یک روز پرمشغله اما دوست‌داشتنی که البته در لابه‌لایش می‌شود زمانی را هم به خود اختصاص داد.

3) یک روز وحشتناک، مثل همه روزهای کاری، که آدم همیشه آرزوی رسیدن آخر هفته را می‌کند.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:تست,تست روانشناسی,روانشناسی,آزمون,آزمون روانشناسی,نکات روانشناسی,دانستنیهای روانشناسی,روانشناسی جدید,تست روانشناسی جدید,نکته های جالب روانشناسی,تست شجاعت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شناخت شخصیت افراد از روی مدل ابروها

 شناخت شخصیت از روی مدل ابروها   

 

ابرو

در بررسی هایی که بر روی شکل ابروها و رابطه آنها با شخصیت انسان انجام گرفته است، دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که هر شکلی از ابرو با شخصیت صاحب آن رابطه دارد.

در اینجا به چند شکل از ابروها و رابطه آنها با شخصیت افراد اشاره می شود:

۱) ابروهای نرم و کم پشت نشانه ناپختگی و بی تجربگی است.

۲) ابروهای پرپشت نشانه تحرک زیاد و پرانرژی بودن است.

۳) ابروهای بلند نشانه ثبات شخصیت و تلاش و کوشش فراوان است.

۴) ابروهای کوتاه نشانه عدم استواری و خیالاتی بودن است.

۵) ابروهای پیوسته نشانه حساس بودن است.

۶) ابروهای دور از هم نشانه ضعف و انزوا طلبی و ناپختگی است.

۷) ابروهای نزدیک به چشم ها نشانه اراده قوی و تمرکز ذهن است.

۸) ابروهای صاف نشانه شخصیت محکم و لجباز است.

۹) ابروهای کمانی نشانه نیرو و نشاط و گرمی است.

۱۰) ابروهایی که انتهای آنها به سمت بالاست نشانه جرئت و نشاط و شادمانی است.

۱۱) ابروهایی که انتهای آن افتاده است نشانه پیچیدگی شخصیت و اضطراب است.

به طور کلی می توان گفت:

 

ابروهای پرپشت: نشانه فعالیت،

ابروهای بلند: نشانه اراده،

ابروهای بالا : نشانه جرئت 

ابروهای کمانی: نشانه گرمی و اشتیاق است.  

 

گردآوری : پایگاه اینترنتی تکناز

نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:تست,تست روانشناسی,روانشناسی,آزمون,آزمون روانشناسی,نکات روانشناسی,دانستنیهای روانشناسی,روانشناسی جدید,تست روانشناسی جدید,نکته های جالب روانشناسی,روانشناسی شخصیت,شخصیت شناسی,تست شخصیت,آزمون شخصیت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تست روانشناسی : میزان شجاعت خود را بسنجید !

 تست روانشناسی : میزان شجاعت خود را بسنجید !

این یک تست خودشناسی است که شما می توانید با پاسخ دادن به سوالات خود را محک زده وبدانید که چقدر جسارت دارید؟

جسارت به معنای پر رویی و گستاخی نیست وحتی به معنی اعتماد به نفس بالا هم نیست! بلکه جسارت به معنی بهترین عملکرد در وضعیت بحرانی است واین رفتار باید به نحوی باشد که انسان متضرر نشود

در اینجا پنج سوال وجود دارد که هر کدام دارای پنج گزینه است وشما دوستان خوبم باید هر یک از سوالات رابر حسب عملکرد خودتان پاسخ دهید وبرای هر سوال یک گزینه را انتخاب نمایید:

۱- تصور کنید که در صف ایستگاه اتوبوس هستید ،زمانی که اتوبوس می رسد شخصی بدون نوبت ،خودش را جلوی شما جا می دهد ومی خواهد وارد اتوبوس شود در این جور مواقع شما معمولاً کدام یک از این اقدامات را انجام می دهید(فقط یک مورد)

A- با او برخورد جدی می کنم ومعمولا بسیار عصبانی وناراحت می شوم.

B- به اونگاه تذکر دهنده ای می کنم وحداکثر سری به حالت تاسف برای کار زشت او تکان می دهم ولی در هر صورت اجازه می دهم سوار شود.

C- از پشت سر به شانه او می زم وبا ارامش به او میگویم : ببخشید آخر صف این جا نیست!

D- در این جور مواقع احتمال دارد با عصبانیت وتندی با او درگیر شوم در هر صورت به هیچ وجه نمی گذرم که جلوتر از من سوار شود.

E- معمولا در این جور موارد به این افراد بی فرهنگ جیزی نمی گویم چون مطمئنم این افراد درست بشو نیستند.

ادامه مطلب
نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:تست,تست روانشناسی,روانشناسی,آزمون,آزمون روانشناسی,نکات روانشناسی,دانستنیهای روانشناسی,روانشناسی جدید,تست روانشناسی جدید,نکته های جالب روانشناسی,تست شجاعت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شخصیت شناسی با چند سوال کوتاه

 شخصیت شناسی با چند سوال کوتاه

گروه
اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


به سوالات زیر با دقت و صادقانه پاسخ بدهید و در پایان تعبیر پاسخ هایتان را بخوانید و شخصیت خودتان را محک بزنید.

1. دریا را با کدام یک از تیره، شفاف، سبزویژگی های زیر تشریح می کنید؟
آبی ، گل آلود

2. کدام یک از اشکال زیر را دوست دارید؟
دایره، مربع یا مثلث

3.
 فرض کنید در راهرویی راه می روید. دو در می بینید، یکی در ۵ قدمی سمت چپ تان و دیگری در انتهای راهرو و هر دو در نیز باز هستند. کلیدی روی زمین درست جلوی شما افتاده است، آیا آن را برمی دارید؟
بله، خیر

4.
 این رنگ ها را ترجیح می دهید چگونه اولویت بندی شوند؟
قرمز، آبی، سبز، سیاه و سفید

5.
 دوست دارید از نظر ارتفاع در کدام قسمت کوه باشید؟

6. 
در ذهنتان اسب چه رنگی است؟
قهوه ای، سیاه یا سفید

7.
 طوفانی در راه است، کدامیک را انتخاب می کنید؟
یک اسب یا یک خانه


ادامه مطلب
نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: شنبه 7 آبان 1390برچسب:تست,تست روانشناسی,روانشناسی,آزمون,آزمون روانشناسی,نکات روانشناسی,دانستنیهای روانشناسی,روانشناسی جدید,تست روانشناسی جدید,نکته های جالب روانشناسی,روانشناسی شخصیت,شخصیت شناسی,تست شخصیت,آزمون شخصیت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تست روانشناسی _ ارایش صورت

  روانشناسی دستان


روان شـنـاسـی دســت ها
انسان بال ندارد برای  پرواز و جای دو بال خدا به او دستانی داده که گاه می تواند در نم نم باران،  رقص باد، جنگ با آب در دریای پرتلاطم به پروازشان دربیاورد. انسان بال  ندارد و جای آن دستانی دارد برای نوازش دست دیگری، هر چند آن دست ها دست  تنهای خودش باشد...
• دست های مشت، دست های باز:
دست هایی که گویی در آنها  فنجان قرار دارد. (مشت های نیمه باز) سمبلی از ظرافت و حساسیت و عقیده  ضعیف و شکننده و بخشندگی است. اگر محکم و مثل مشت باشد نشا ن دهنده ماده  گرایی، مالکیت و آزمندی است. اگر دست ها در هم باشند نشان دهنده راحتی دست و  اگر در هم فشرده باشند نشان دهنده استرس و اضطراب است.
فشردن دست ها در هم به  معنی جلوگیری و مانع شدن هم هست. وقتی شخصی عصبانی است نشان دهنده جلوگیری  از برخورد کردن است. وقتی یک دست مشت شده و دست  دیگر آن را به عقب نگه می  دارد نشان دهنده این است که شخص مانع خود می شود که به دیگری ضربه بزند.  وقتی کسی دروغ می گوید سعی می کند با این حالت دست هایش را کنترل کند.
• دست های کنترل گر:
وقتی کف دست را به به سمت  پایین حرکت می دهیم، یک حرکت آمرانه است که مثلا از کسی می خواهیم انجام  کاری را متوقف کند یا از او می خواهیم آرام باشد. وقتی کف دست را روبه رو  نگه می داریم به این معنی است که نزدیک تر نیا.
• دست های غالب، دست های مهربان:
وقتی دستمان را بالا می  بریم و محکم نگه می داریم و با دست دیگر فرد را در آغوش می گیریم یعنی  اینکه من می گویم وقت رفتن است. (غلبه و تسلط) وقتی دستمان را با سرعت و  مستمر تکان می دهیم، نشان دهنده علاقه و مهربانی است. وقتی دستمان را شل و  خیلی کوتاه و سرد تکان می دهیم نشان  دهنده فرمانبرداری و تسلیم است.
• دست های پرخاشگر:
با کناره دست مثل چاقو  عمل کردن و هوان را بریدن مثل حرکت کاراته، با کناره کف دست و به سمت پایین  ضربه زدن یعنی بازداشتن دیگران از کاری. این عمل می تواند نشان دهنده  پرخاش در بحث ها باشد.
• مشتی برای دعوا یا پیروزی:
مشت پرت کردن به طرف یکی  می تواند به معنی تعرض به او باشد یا دعوت به دعوا. مشت را به سمت بالا  بردن و ضربه زدن به هوا به معنی پیروزمندی است.
• دست های پوشاننده:
وقتی نخواهیم چیزی را  بشنویم گوشمان را می گیریم وقتی نمی خواهیم ببینیم جلوی چشمان را می گیریم و  وقتی می خواهیم حرفی بزنیم ولی مانعی وجود دارد جلوی دهانمان را می گیریم.  وقتی موقع حرف زدن جلوی دهان را بگیریم به معنی دروغ گفتن می تواند باشد  همچنین به معنی این است که از حرفمان مطمئن نیستیم. وقتی با دست روی قلبمان  را می گیریم ممکن است نشان  دهنده حمله قلبی باشد. گاهی با یک دست، دست  دیگرمان را که مشت شده و تحت هیجان است را می پوشانیم.
• دست های رو:
دست باز و کشیده شده به  سمت جلو به این معنی است که می خواهیم چیزی را به کسی بدهیم. یا نشان دهنده  این است که چیزی برای مخفی کردن نداشته اید و شما همین هستید که نشان داده  اید.
• دست های درخواست گر:
اگر کف دست بالا باشد و  دست را جلو ببریم. به معنی طلب کردن صدقه است. اگر دست را 45 درجه باز کنیم  و کف دست به سمت  بالا باشد و سپس دستمان را به طرف جلو بکشیم یعنی از  شخصی می خواهیم جلوتر بیاید. اگر کف دستمان را به هم بچسبانیم، شبیه دعا  کردن مسیحی ها و جلو ببریم یعنی از کسی خواهش می  کنیم که به ما صدمه نزد.
• دست های بهم ساییده:
به این معنی است که فرد  از چیزی خوشحال است. اگر ساییدن به آهستگی و همراه با فکر کردن و لبخند  باشد، به این معنی است که فرد در فکر حیله ای است و از سود آن خوشحال است.  ساییدن صورت و مشخصا چانه به معنی فکر کردن سنجیده و تصمیم گیری است. وقتی  قسمتی از بدن جراحت دیده است یا اینکه تحت تنش است.
• دست های متفکر:


ادامه مطلب
نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:تست,تست روانشناسی,روانشناسی,آزمون,آزمون روانشناسی,نکات روانشناسی,دانستنیهای روانشناسی,روانشناسی جدید,تست روانشناسی جدید,نکته های جالب روانشناسی,روانشناسی صورت,روانشناسی بو,روانشناسی شوخی,روانشناسی ازدواج,روانشناسی دستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تست روانشناسی

 تست روانشناسی

به اين تست شك نكنيد. اين آخرين و استانداردترين تست شخصيت شناسى است كه اين روزها در اروپا بين روانشناساندر جريان است. پاسخهايش هم اصلاً كار دشوارى نيست. كافى است كمى به خودتان رجوع كنيد. يك كاغذ و قلم هم كنار دستتان باشد و جوابي را که انتخاب مي کنيد يادداشت کنيد كه بتوانيد امتيازهايى كه گرفته ايد جمع بزنيد. حاضريد؟ پس شروع كنيد 


ادامه مطلب
نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:تست,تست روانشناسی,روانشناسی,آزمون,آزمون روانشناسی,نکات روانشناسی,دانستنیهای روانشناسی,روانشناسی جدید,تست روانشناسی جدید,نکته های جالب روانشناسی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روانشناسي افراد از روي طرز امضاء !

 1-   كساني كه به طرف عقربه هاي ساعت امضا مي كنند، انسان هاي منطقي هستند 

 

2-   كساني كه بر عكس عقربه هاي ساعت امضا مي كنند، دير منطق را قبول مي كنند و اغلب غير منطقي هستند.

 

3-   كساني كه از خطوط عمودي استفاده مي كنند، لجاجت و پافشاري در امور دارند 

 

4-   كساني كه از خطوط افقي استفاده مي كنند، انسان هاي منظمي هستند.


ادامه مطلب
نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:تست,تست روانشناسی,روانشناسی,آزمون,آزمون روانشناسی,نکات روانشناسی,دانستنیهای روانشناسی,روانشناسی جدید,تست روانشناسی جدید,نکته های جالب روانشناسی, روانشناسی امضاء, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس