سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تفاوت مردان و زنان !

 ۴- مردان منطقی تر از زنان میباشند. مردان در كنترل احساسات خود، دادن تـوضیـحات و استدلالهای منطقی و تسلی دادن زنان اندوهگین بهتر میباشند.


۵- زنان كنجكاه تر از مردان میباشند. زنـان مـراقب همه چیز هستند: مـردم چه لباسی می پـوشند، كدام فروشگاه حراج كرده، كـدام فـرد مشهور می خواهد طلاق بـگیـرد و یـا چه كسی دوست پسر جدید پیدا كرده است.


۶- مردان بی پرواتر و خشنتر از زنان میباشند. شـاید بـخاطر آن اسـت كـه عـضلانی تر و نیرومنتر هستند. آنها ترجیح میدهند مشكلاتشان را با مشت و لگد حل كنند.


۷- زنان در بكار بستن لطافت و ملایمت و اشك ریختن برای آن كه قـلب مردی را تسخیر كنند مهارت خاصی دارند. هنگامی كه زنی میگرید و غصه میخورد حتی دل سنگدلترین مرد را نیز به رحم می آورد.


۸- زنان نـیاز بیشتری به همدم و مراقبت كلی دارند. مردان نیز احتیاج به فضا و وقت آزاد دارنـد تا كارهایـی كـه دوسـت دارنـد را انـجـام دهنـد. مـردان نـیاز دارنـد تا عادات و سبك زندگیشان حتی پس از ازدواج بدون تغییر باقی بماند.


۹- زنان صدای تیزتر و گوشخراشتری دارند كه بعضی اوقات تكان دهنده میباشد خصوصا زمانی كه آنها میخندند و یا در مورد چیزی گله و شكایت می كنند كه برای برخی مردان تقریبا آزر دهنده است.


۱۰- زنان دوسـت دارند تـا مـردان از آنـها محافظت كنند مردان نیز دوست دارند تا از زنان مـحافظت كنند. هر جـا كـه زنـان مـورد آزار و اذیـت قـرار بگیرند مردان فعالانه به كمك آنها خواهند شتافت.


۱۱- از مـردان انـتظار می رود در حضور زنان نجابت خود را به نمایش بگذارند. راه را برای زنان باز كنند، صنـدلی را بـرای خـانـم بـعقـب بیـاورد تــا بنشیند و یا برای آنها نوشیدنی بریزند.


۱۲- مردان نسبت به شان و منزلت خود حساستر می بـاشـند زیـرا مـردان در قید و بند نـمـاد مردانگی هستنـد. بـنـابرایـن از آنـكه شـان و مقام مردی آنها زیر سوال برود بسیار خشمگین خواهند شد.


۱۳- مـردان در تـجربه كـردن اعــمال و ورزشهای مخاطره آمیز بی باك تـر و دلیـرتر از زنـان میباشند. مردان به ورزشهای پرسرعت و پر تصادم علاقه مندند.


۱۴- مـا مـعـمولا آنكه شـوهری بیشتر از هـمسرش پول در بـیـاورد را مـورد پـذیـرش قـرار میدهیم اما برعكس این قضیه سبب میگردد تا آبرو و وجهه مرد از میان رفتـه و دیگران به چشم حقارت به وی نگاه كنند.


۱۵- زنان وابسته به شوهرانشان برای اداره زندگی كاملا قابل قبول مردم می باشد اما شوهرانی كه كار می كنند ولی بـرای غذا و پـول وابـسته به زنانشان می بـاشند سربار تلقی میگردند.


۱۶- بیشتر اوقات هنگامی كه زنان با مردان بحث می كـنـند در كنار یكدیگر می ایستند این گونه كسب پشتیبانی و حمایت كمتر در میان مردان مشاهده می گردد شاید بدین علت كه مردان منطقی تر میباشند.


۱۷- هرگاه بحث و مشاجره ای میان زن و مرد صورت میگیرد كسی كه باید تسلیم گردد مـرد اسـت و كسی كه بیشتر مورد همدردی و جانبداری از سوی دیگران قرار میگیرد زن میباشد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:جالب,خواندنی,جالب و خواندنی,مطالب جالب,مطالب خواندنی,مطالب جالب و خواندنی,مطالب زیبا,مطالب آموزنده,مطالب قشنگ,مطالب خوب,مطالب پرمعنا,مطالب با محتوا,مطالب شگفت انگیز,مطالب عجیب,مطالب باور نکردنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس