سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اس ام اس دلتنگی عاشقانه

اس ام اس دلتنگی

 

چه خوش خیال بودم….
که همیشه فکر می کردم در
قلب تو محکومم…….
به حبس ابد!!
به یکباره جا خوردم…..
وقتی زندانبان به یکباره بر سرم فریاد زد….
……هی…
تو….
آزادی!….
و صدای گام های غریبه ای که به سلول من می آمد…..!!!

اس ام اس دلتنگی

 

بے تـــــو
چشـــــم دیدن
چیــزهایے را که
با تـــــــو
دیده ام را نــــدارم

اس ام اس دلتنگی

 

حرفهایم را تعبیر میکنی ، سکوتم را تفسیر ، دیروزم را فراموش ، فردایم را پیشگویی، به نبودنم مشکوکی ، در بودنم مردد ، از هیچ گلایه میسازی ، از همه چیز بهانه ..

من کجای این نمایشم ؟

اس ام اس دلتنگی

 

هوای تو؛ از دود سیگارم هم مضر تر است…
دود سیگار به سرفه‌ام می‌اندازد، هوای تو به
گریه ام !!!

اس ام اس دلتنگی

 

عاشقانه هایی که برایت مینویسم
مثل آن چای هایی هستند که خورده نمیشوند!
یخ میکنند و باید دور ریخت!
فنجانت را بده دوباره پر کنم..

اس ام اس دلتنگی

 

نمی دونم چرا چیزای تلخ این همه طرفدار دارن
شراب
قهوه
شکلات
زیتون
روزگار

تـــــو . . .

اس ام اس دلتنگی

 

مثل کشیدن کبریت در باد دیدنت دشوار است؛من به معجزه عشق ایمان دارم می کشم آخرین دانه کبریتم را هر چه بادا باد!

اس ام اس دلتنگی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: جمعه 6 آبان 1390برچسب:اس ام اس جدایی, اس ام اس جدید, اس ام اس دل بستن, اس ام اس دل شکستگی, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دلتنگی 90, اس ام اس دلتنگی جدید, اس ام اس دلتنگی عاشقانه, اس ام اس دوری, اس ام اس دوستت دارم, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عاشقانه غمگین, اس ام اس لاو, اس ام اس مخ زنی, اس ام اس منت کشی, باد, بهانه, جملات کوتاه عاشقانه, شراب, عاشقانه, عشق, قلب, قهر, مطلب برای فیس بوک, نوشته های دلنشین, گریه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس