سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اس ام اس سرکاری

  اين جمله رو ببين فقط خوشگلا ميتونن اين جمله رو بخونن : رليلمس ربکردافي و کانتدطم 

 

چيه نکنه توقع داري بخونيش



 

حساب کردم دیدم در طول روز حدود یک ساعتش رو تو دستشویی سپری میکنم ... 
واقعا حیف اون 23 ساعت بقیه اش که بیخودی تلف میشه :)



 

در راستای پاییز و زمستون و قبض گاز ! : حالا خوبه که اسمش گازه اینقدر پول قبضش میاد فکر کن اگه اسمش بوس بود…..چقدر میومد !



به آسمون نگاه میکنم تو رو میبینم ... 
به دریا نگاه میکنم تو رو میبینم ... 
به دشت های سبز نگاه میکنم تو رو میبینم و حتی وقتی به قلبم نگاه میکنم تو رو میبینم ... 
بابا بیا برو اونطرف بگذار یه چیز بهتر ببینیم


 

 

يكي از عكساتو يادگاري بده ميخوام بزارم لب قندون. بچه به قند دست نزنه‌ !



 

اداره بهداشت پیام داده یک میکروب فرار کرده،تا کی فرار؟حماقت نکن تسلیم شو.



 

عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن میگم چرا شما زحمت کشیدین!!!خودم می آوردمش !



 

سلام یک نفر باهات کار داره اینم شمارشه نپرس کیه که نمیگم یک زنگ بزن خوشحال میشی سلام منو هم برسان 08112003334



 

یه سوال چرا وقتی یه نفر رو “هلو” خطاب میکنی ، لپاش گل میندازه و حال میکنه اما بهش میگی “گلابی” بهش بر میخوره !؟ 
بابا میوه میوه است دیگه ! 
امیدوارم به توئه گلابی بر نخوره !



 

اون چيه كه از گل بهتره؟ از حوري قشنگ تره؟ از دنيا با ارزش تره؟ از فرشته پاك تره؟ . . . واقعا كه!!! تو هنوز منو نشناختي؟؟؟؟



 

لقمان حكيم هر وقت دلش مي گرفت با خرش درد دل مي كرد. من هم الان دلم گرفته. كجايي؟



 

اون صورت مظلومت اون چشمای پراشکت اون نگاه پرخشمت منو یاد کسی میندازه که توی عروسی برنج گیرش نیومده



 

تف به زندگی، تف به عشق ، تف به دلتنگی ، تف به جدایی ، تف برسون تفم تموم شد !



 

يه ضرب المثل روسي ميگه 
ilokso nok loobahg ‏maziza 
يعني تو برام عزيزتريني جالب اينكه اگه از آخر هم بخونيش همون معني رو ميده ! ! !



فقط 1 بار بهت میگم دوستت دارم چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:اس ام اس باحال, اس ام اس جدید, اس ام اس عارفانه, اس ام اس عارفانه عاشقانه, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه 90, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عاشقانه و عارفانه, اس ام اس عرفاني, اس ام اس عرفانی, اس ام اس فلسفی عارفانه, اشعار کوتاه عاشقانه, جملات کوتاه زیبا, جملات کوتاه عاشقانه, عشق, مطلب برای فیس بوک, نوشته های دلنشین,اس ام اس سرکاری,اس ام اس خنده دار ,,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس