سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اس ام اس مختلط

 .

 

عشق با زینب(س) تبانی کرده است¤ رنگ گل را ارغوانی کرده است.

.

.

.

 

عزیزم

پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات

بوسه دوستت دارم رو میگیرم ازگونه هات

…شب به خیر احساس من

.

.

.

 

دو چشمت آبى دریاى بى بحر

جهان در گوشه چشمت سراسر

لبانت را به خنده چون گشایى

ز شیرینى زند، طعنه به شکر

.

.

.

 

تست معرفت شناسى:

اگه دوستم دارى یک جوک بفرست.اگه عاشقمى به من زنگ بزن.

اگه برات مهمم تک زنگ بزن. اگه دوست دارى همدیگه رو ببینیم

یه sms خالى بفرست.اگه از من خوشت نمیاد یک عکس بفرست!

.

.

.

 

ستاره ها مى گویند

» شب «

قطره اى از بیکرانگى است

هنگام که :

گیسو بیفشاند

» فردا «

طلوع دیگرى است.

.

.

.

 

عاشق خسته ام از عشق جدایم مکنید ، جز همان عاشق دلخسته،صدایم مکنید

سال ها ز آتش غم ساخته و سوخته ام ، باز هم همسفر خاطره هایم مکنید

دل من با غم جانانه گره خورده اگر ،  آرزوى شب پیوند برایم مکنید

به خدا عشق گنه نیست عزیزان ، آخر در میان همه انگشت نمایم مکنید

.

.

.

 

مولایم. انتظار من در کوچه ى عشق تو شکوفه کرده است.

من همیشه بر روى گلبرگ هاى گل سرخ برایت پیام دوستى مى فرستم

و هر لحظه آرزوى ظهورت را به همین زودى دارم.

اى کاش من هم جز و یاران با وفایت باشم. اى کاش .

.

.

.

 

راز قربت را یاران در قربانگاه با سرهای برید فاش میکنند

و میان ما و حسین همین خون فاصله است.

(سید مرتضی آوینی)

.

.

.

 

تنها راه سروکار داشتن با قلب انسانها

همدردی برخاسته از عشق است.

(هنری واردبیچر)

.

.

.

۰

بهار همان بهانه اى است که باعث مى شود طبیعت در زمستان

امیدش را از دست ندهد.

دوست داشته شدن توسط دیگران همان بهارى است

که ما را به زندگى امیدوار مى کند.

.

.

.

 

با تو من جون مى گیرم
مثل گلاى مریم
رویاى من تویى تو
مانند رنگ شبنم

.

.

.

 

دفتر زندگى من اکنون
وسعتى دارد، اندازه عشق
اى خوشا رود شدن،جوشیدن
اى خوشا ابر شدن باریدن
زندگى باید کرد
در میان دل دوست، زندگى شیرین است

.

.

.

 

نومید هم ، فزون مشو از نا امیدیت * گاهى ، بلاى جان تو امیدهاى تست

.

.

.

 

 

 

 

.

.

.

 

صفا و پاکى دامن ، ز آب چشمه چون دیدم
بدریا مکنتان گفتم ، مقام مستمندى را

.

.

.

 

قد هزار تا آبنبات به خاطر رنگ لبات از راه دور بهت میگم تموم زندگیم فدات

.

.

.

 

قد هزار تا قابلمه با هر چى لب تو عالمه

مى بوسمت قبل همه به شرطى که بهم بگى دوستت دارم یه عالمه

.

.

.

 

کوتاهترین کلمه دنیا
I
شیرین ترین کلمه دنیا
Love
عزیزترین شخص دنیا
You

.

.

.

 

هیچ وقت از خدا نخواه که همه دنیا مال تو باشه

از خدا بخواه اونیکه همه دنیاى توست مال کسى نباشه

.

.

.

 

تکرار همه چى تو دنیا خسته کنندست

اما تو مثل نفسى که تکرارت تضمین زندگیه!

.

.

.

 

دنیا یکسره صحنه بازی است و همه بازیگران آن به نوبت می آیند

و می روند و نقش خود را به دیگری می سپارند.

شکسپیر

.

.

.

 

شاهکارهای روح پرور موسیقی, زاییده خیال آهنگسازان بزرگ است. ماردن

.

.

.

 

عشق دیگرازشفقت برکنارافتاده است/هرچه عاشق زارترمعشوق ازاوبیزارتر.

.

.

.

 

در پریشان جمع ما،باهم دو دل یگرنگ نیست
رشته افکار ما ، صد شاخه چون ایمان ماست

.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:اس ام اس مختلط, اس ام اس باحال, اس ام اس جدید, اس ام اس عارفانه, اس ام اس عارفانه عاشقانه, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه 90, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عاشقانه و عارفانه, اس ام اس عرفاني, اس ام اس عرفانی, اس ام اس فلسفی عارفانه, اشعار کوتاه عاشقانه, جملات کوتاه زیبا, جملات کوتاه عاشقانه, عشق, مطلب برای فیس بوک, نوشته های دلنشین, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس