سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اس ام اس نیمه شب

  ببخشید این وقت شب مزاحم شدم... 

 

میخواستم شما سفره خارجه زیاد رفتید هواپیما بوق داره؟



 

پاشو جیش کن بعد بخواب.(سازمان دخالت در تمام امور کشور)



 

خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی



از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی

 

سلام خیلی حالم گرفته! همه بهم دروغ می گن خواهش میکنم تو دیگه راستشو بگو گاو حسنی که نه شیر داره نه پستون پس چه جوری شیرشو بردن هندستون؟!

 



 

از باد پرسيدم پايان كار عشق چيست ؟ گفت : نفرين بر جدايي 
البته ميبخشي 11شب...مزاحم شدم



 

شرمنده دیر وقت مزاحم میشم ،میدونی چرا لك‌لك موقع خواب يك پايش را بالا مي‌گيره؟ 



.چون اگر هر دو را بگيرد، مي‌افتد!



 

فردا فصل پشم چينى گوسفنداست 


شب زود بخواب تا صبح اولين نفر باشى



سلام !! ببخشید این وقت شب مزاحم میشم یه سوالی خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده که چرا کلاغ به جای قار قار نمیگه بع بع !!! اگه منو از این ابهام در بیاری خیلی ممنون میشم

 



سلام. 
یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: "بگیر بخواب" چی رو باید بگیریم؟؟؟ 
بیخیال حالا، بگیر بخواب!!

 



نمی دونم خواب دیدم به تو پیامک دادم ، خواب بودم به تو پیامک دادم ، از خواب پا شدم به تو پیامک دادم ، تو خواب بودی به تو پیامک دادم ، مرض داشتم تو خواب به تو پیامک دادم ، تو مرض داشتی نصف شب پیامک منو خوندی ، الان تو خواب دارم می نویسم ، یا تو داری خواب می بینی به تو پیامک دادم ، بی خیال بابا!

 



ببخشید مزاحم شدم از صبح تا حالا دو تا سوال واسم پیش اومده می خواستم از شما بپرسم: 1- خرس پاندا چه جوری می تونه عکس رنگی بگیره ؟2- اسم پدر پسر شجاع چیه ؟

 



پاشو لبخند بزن بعد بخواب . . . 
ستاد شب زنده داران مردم بیکار

 



از حسن خان دو سوال پرسیدند ، تو هم کمکش کن جواب بده : سوال : 
1 - ماهی ها وقتی غذا میخورند آب نمیره توی دهانشون ؟ 
2 - ایران ننفتشو که میفروشه بشکه هاشو پس میگیره ؟ 
با حسن فخان فکر کن جوابش رو بگو !! 
در ضمن یادت نره شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره ! 
( از طرف باند نعلین )

 



ضمن عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش ، شما را به دیدن ادامه خوابتان دعوت میکنیم ! ( LG )

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:اس ام اس جدایی, اس ام اس جدید, اس ام اس دل بستن, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دل شکستگی, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دلتنگی 90, اس ام اس دلتنگی جدید, اس ام اس دلتنگی عاشقانه, اس ام اس دوری,اس ام اس دوستت دارم, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عاشقانه غمگین, جملات کوتاه عاشقانه, عشق, مطلب برای فیس بوک, نوشته های دلنشیناس ام اس توپ و باحال, اس ام اس جدید, اس ام اس خنده دار, اس ام اس عارفانه, اس ام اس فلسفی, تیکه های روز, جملات خنده دار, جملات طنز, جملات فلسفی, جملات قصار, سخنان نغزاس ام اس خنده دار, ایمیل طنز, جملات خنده دار, جکستان, جکستان خنده,خنده بازار, خنده دار, خنده دار جدید, طنز, طنز نوشته, مطالب بامزه, مطالب خنده دار,مطالب خنده دار جدید, مطلب خنده دار, مطلب طنز, نوشته بامزه;اس ام اس نیمه شب;اس ام اس سرکاری;اس ام اس مناسبتی;اس ام اس تولد;اس ام اس تبریک;اس ام اس با حال;اس ام اس جالب;اس ام اس متفرقه اس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس