سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جوک متفرقه

 حسرت به دلم موند یه بار یه جنس ایرانی رو از جایی که نوشته "از اینجا باز کنید" بتونم باز کنم!


معلمه سر کلاس میگه هرکی خنگه از سر جاش پاشه یکی از شاگرد ها از جاش پا میشه میگه آقا به خدا ما خنگ نیستیم پا شدیم شما تنها نمونی !

 

هیچ کادوی زشت و به دردنخوری دور انداخته نمیشود فقط ازخانه ای به خانه ای دیگر و از شخصی به شخصی دیگر منتقل میشود.

گوگل: من صاحب همه چیم . ویکی پدیا: من همه چیو می‌دونم . فیسبوک: من همرو میشناسم . اینترنت: من نباشم شما ها هیچین . برق: زر اضافی نزنید !

دو تا غضنفر داشتن يه ماشين رو حول ميدادن بهشون مي گن چرا داريد حولش ميديد ميگن : آخه پنچره !

قلی از یکی میپرسه اونور خیابون کدوم وره ؟ میگه خوب معلومه اونوره ! قلی میگه آخه من اونور بودم، چند دقیقه پیش یه پدر سگ گفته اینوره !!


 

پدرزن غضنفرخرش میمیره اهالی میگن برای مسخره بازی بریم بهش تسلیت بگیم پدرزن غضنفر دو دستی میزنه تو سر غضنفر میگه ای بی بته ببین خرم چقدر فامیل داره تو چی !



 

فری خوشحال باهواپیما میره تهران به رفیقش میگه: اگه میدونستم اینقدر راه نزدیکه با ماشین خودم میومدیم!!!!!!.



 

لذتی که در خوابیدن روی طرف خنک بالش هست در خوابیدن روی طرف گرمش نیست!



 

دیکتاتور کیست !؟ 
بچه ای است ۲ ساله که ۲۰ نفر مجبورند به خاطر اون کارتون نگاه کنند!



 

کلافه شدن یعنی: دلتنگِ کسی باشی ؛ که نیست حوصله کسی را نداشته باشی؛ که هست !



 

فقط یه ایرانی میتونه هر چیزی که میوفته رو زمین با یک فوت ضد عفونی‌ کنه !



 

درخواست حیف نون از نامزدش ! مرا دوست بدار اندکی ، ولی خَرَکی !



 

چند تا معتاد با هم بحث میکردن یکی میگه من یه نفر رو میشناسم معتاد بود مرد! رفیقاقش:چجوری مرد؟ با ماشین تصادف کرد!!!



دکتر زن حیف نون را جواب میکنه . میره مشهد میگه: الهی قربون اون دستهای بریدت ؛ سرشگافتت ؛ جیگر ریش ریشت ؛ لبهای تشنت ؛ حاجتمو بده خسته شدم تا کی بیام قم !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس