سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دانستنیهای جدید پزشکی

    

تحقیقات نشان داد میزان فشارخون نشان داده شده در شب بهتر از روز نشانگر احتمال در معرض خطر بودن سلامت فرد است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری هلت دی این تحقیق نشان داد میزان مرگ و میر در افرادی که فشارخون آنها در شب از روز بیشتر بود بالاتر بود.
محققان معتقدند کنترل فشار خون توسط خود فرد و در خانه بایستی به طور وسیع آموزش داده شده و به صورت مکرر طی شبانه روز صورت گیرد.
این گزارش حاکی است که اهمیت این موضوع به این دلیل می باشد که میزان فشارخون نشات داده شده در شب نکات جالب توجهی درباره سلامتی فرد به پزشک می دهد و میزان فشارخون در روز نیز نکات مهم دیگری را در این رابطه مطرح می سازد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:پزشکی,اطلاعات پزشکی,دانستنیهای پزشکی,نکات پزشکی,دارو و درمان,اطلاعات دارویی,بهداشت,نکات بهداشتی,سلامت,پیشگیری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس